EKOPLON to wiodący producent innowacyjnych nawozów dolistnych oraz nowoczesnych środków żywienia zwierząt. Od 30-tu lat aktywnie wspieramy i spełniamy oczekiwania przedsiębiorców działających na rynku rolniczym w kraju i za granicą.

Do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Analityk Procesów - Kontroler Finansowy

Miejsce pracy: Grabki Duże k. Szydłowa, woj. świętokrzyskie lub możliwa praca zdalna / hybrydowa
 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku raportuje bezpośrednio do Zarządu Spółki, dla którego jest również biznes partnerem w optymalizacji wszystkich procesów funkcjonujących w firmie.

 

W strukturze organizacyjnej podlega bezpośrednio Wiceprezesowi Zarządu - Dyrektorowi Finansowemu.

 

Opis odpowiedzialności - główne zadania:

  • przygotowywanie analiz procesów funkcjonujących w spółce pod kontem ich efektywności finansowej, rekomendowanie optymalizacji procesów,
  • opracowywanie koncepcji i rozwój narzędzi analitycznych wspomagających zarządzanie procesami w kontekście operacyjnym i finansowym,
  • przygotowywanie i aktualizacja planów finansowych - budżetów, planów rzeczowo-finansowych, analiz przepływów finansowych,
  • monitorowanie wykonania planów, budżetów kosztowych i analiza odchyleń dotyczących firmy oraz realizowanych w niej projektów,
  • sporządzanie bieżących i okresowych informacji zarządczych umożliwiających podejmowanie kluczowych decyzji,
  • przygotowywanie zestawień i prezentacji na potrzeby interesariuszy: zarząd, kadra menedżerska i zespoły projektowe
  • gromadzenie i weryfikacja danych dotyczących efektywności operacyjnej i finansowej procesów funkcjonujących w firmie
  • kooperacja z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi firmy w celu pozyskania odpowiednich danych oraz opracowania odpowiednich modeli analitycznych.
Wymagania:
  • umiejętność analizy kosztów i wydajności procesów, określania ich KPI, wdrażania optymalizacji - w przekroju całej organizacji,
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży produkcyjno-handlowej,
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub pokrewne finanse/rachunkowość/controlling/ekonomia etc.
  • praktyczna znajomość zagadnień planowania strategicznego i operacyjnego oraz optymalizacji procesów,
  • doświadczenie w sporządzaniu budżetów oraz prognoz finansowych,
  • doświadczenie we wdrażaniu modułów kontrolingowych systemów ERP,
  • praktyczna znajomość zagadnień rachunkowości finansowej i zarządczej oraz controllingu,
  • obsługa MS Excel oraz MS Access - minimum na poziomie eksperckim,
  • wysokie zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów i działania pod presją czasu,
  • proaktywność i umiejętność formułowania wniosków na podstawie danych,
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu.
Co oferujemy pracownikom?
  • Praca w nowoczesnej i stabilnej firmie o zasięgu międzynarodowym
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
  • Ubezpieczenie grupowe - oferta dla Pracownika i członka Rodziny
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nagrody dla najlepszych pracowników
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej obejmującej Pracownika i jego Rodzinę

Podobne oferty

23.01.2021

Junior Process Officer with Danish / Swedish / Norwegian or Finnish language

Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

You’ll join Nordea Bank Abp, which is leading financial institution in Scandinavia. It was established in Poland in 2010 to run operations for Scandinavian business...

Więcej informacji

23.01.2021

Junior Specialist

Firma: Nordea Bank Abp SA Oddział w Polsce

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Nordea is the largest Scandinavian financial institution . We employ 32 000 people worldwide. Nordea Bank ABP S.A. Branch in Poland has two divisions: IT in Tri-City...

Więcej informacji