Ogłoszenie numer: 3733323, z dnia 2020-10-07

Firma AA Herkules specjalizująca się w wynajmie i sprzedaży podestów ruchomych

poszukuje pracownika na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. rozliczeń w dziale księgowości

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

 

Opis stanowiska

  • rozliczanie umów najmu klientów - wystawianie faktur VAT
  • generowanie wszelkich innych dokumentów rozliczeniowych.
  • nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów
  • weryfikacja dokumentów pod względem księgowym i merytorycznym
  • uczestniczenie w procedurach zamknięcia okresu księgowego
  • uczestniczenie w przygotowaniu deklaracji podatkowych VAT,CIT oraz sprawozdań dla instytucji         zewnętrznych
  • wspomaganie bieżących prac działu księgowości
  • bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z kontrahentami,
  • utrzymywanie dobrych relacji z  klientami

Wymagania

  • wykształcenie ekonomiczne ( rachunkowość lub finanse)
  • doświadczenie w obszarze księgowości / rachunkowości
  • znajomość podstawowych zagadnień księgowych i podatkowych
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie w powierzone obowiązki,

Oferujemy

  • stałą i uczciwą pracę w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy o pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku
  • pełne wprowadzenie do wykonywanych obowiązków (szkolenia, kursy itp.)
  • pracę w młodym, zgranym zespole
  • pracę ciekawą, pełną wyzwań, z możliwością awansu i podnoszenia swoich kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

23.09.2020

Asystent / Asystentka księgowej

Firma: KANCELARIA PODATKOWO-KSIĘGOWA

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

segregowanie i przygotowywanie dokumentów do księgowania księgowanie dokumentów w systemie księgowo-finansowym wykonywanie innych zleconych zadań biurowych...

Więcej informacji