Ogłoszenie numer: 4398077, z dnia 2021-03-31

AFZ Group Sp. z o.o. to certyfikowana agencja pośrednictwa pracy wpisana do rejestru podmiotów prowadzących Agencję zatrudnienia pod numerem 15715.  Jesteśmy dla przedsiębiorstw partnerem świadczącym usługi w zakresie optymalizacji procesów rekrutacji pracowników. Realizujemy projekty w Polsce i zagranicą. Dajemy naszym kandydatom nowe możliwości rozwoju zawodowego. Oferujemy prace sezonowe i na dłuższy okres w różnych branżach gospodarki.

Do zespołu naszego partnera biznesowego poszukujemy pracownika biurowego z doświadczeniem administracyjno- kadrowym, dając ogromną szansę rozwoju zawodowego w branży dynamicznie rozwijającej się na rynku usług GSM.

Specjalista ds. administracyjnych i kadrowych

Miejsce pracy: pomorskie / Gdańsk

Nr Ref.: ADMIN.PL.024

 

Opis stanowiska

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy m.in.:

I. Kadry/ księgowość

  • wystawianie KW i KP + opisy do dokumentów
  • przyjmowanie i sprawdzanie zgodności dokumentów PZ i FV
  • faktury i korekty faktur
  • rozliczanie kasy
  • praca w programie magazynowo księgowym SUBIECT GT
  • prowadzenie spraw kadrowych (ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczanie delegacji służbowych)
  • sporządzanie dokumentacji kadrowej oraz wystawianie zaświadczeń dla pracowników
  • współpraca z biurem rachunkowym
  • sporządzanie umów (um. o pracę, um. zlecenie)
  • obliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń finansowych
  • płatności elektroniczne/bankowe

 

II. Administracja biurowa

  • dokonywanie zamówień na potrzeby biura (rolki do kas, papier, odzież firmowa, wizytówki, plakaty/ nośniki TV)
  • obsługa poczty wraz z kierowaniem dokumentów do zewnętrznej księgowości (koordynacja przepływu i poprawności dokumentacji)
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie i informacji między Zarządem a pracownikami
  • realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych i biurowych
  • dokonywanie płatności faktur kosztowych
  • organizacja spotkań i wyjazdów firmowych
  • segregacja dokumentów biurowych

Wymagania

  • doświadczenie stanowiskowe
  • wiedza z zakresu kadr i podstawy księgowości (VAT, CIT, PIT)
  • samodzielność i silna motywacja do pracy oraz rozwoju
  • samodyscyplina oraz wielozadaniowość
  • prawo jazdy kat. B oraz gotowość do przejazdów służbowych w trakcie godzin pracy

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • prace od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00
  • zwrot poniesionych kosztów podróży za wyjazdy służbowe lub możliwość korzystania z samochodu służbowego
  • szkolenie wdrożeniowe
  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • przyjazne środowisko pracy
  • możliwość wykazania się swoją kreatywnością

 

 Jesteś gotowy/a na nowe doświadczenie i pracę w rozwojowej firmie? Uważasz, że spełniasz  oczekiwania naszego Klienta? Zapraszamy Cię do złożenia aplikacji! Doceniamy doświadczenie, zaangażowanie i własną inicjatywę przełożone w realizację wspólnego celu!

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.