Specjalistka / Specjalista Obsługi Klienta i Rozliczeń
(umowa na zastępstwo)
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • wolontariat pracowniczy,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Aktywna sprzedaż do klienta - od negocjacji do faktury i archiwizacji dokumentów, kontrola zapasu i utrzymanie przyjętego poziomu wyrobu gotowego
  • Realizacja procesu sprzedaży do Kanału Nowoczesnego, Sieci Lokalnych oraz sprzedaż pozostała - od zamówienia do faktury i archiwizacji dokumentów
  • Współpraca z Operatorem Logistycznym - obsługa transmisji, kontrola stanu i prawidłowości realizacji wysyłek
  • Realizacja i kontrola limitów: blokady, rekomendacje produktowe, zmiany ofertowe
  • Maksymalizacja poziomu serwisu poprzez zarządzanie terminami realizacji zamówień w oparciu o dostępność stocku, plany produkcyjne, możliwości operatora logistycznego
  • Monitorowanie i raportowanie poziomu braków produktowych
  • Zarządzanie bazami danych - wprowadzanie, po uzgodnieniu z obszarem KAM i finansami, sprzedaży rabatów, kontrola ostatecznej ceny zamówienia
  • Realizacja procesu rozliczeń finansowych (TPR, reto, inne zlecone przez finanse), czynny udział w procesie kontroli kredytowej
  • Realizacja procesu reklamacji ilościowych i cenowych
  • Operacyjna realizacja wydań gratisowych (obsługa w SAP)
  • Aktualizacja i dystrybucja danych dotyczących cen produktów (cenniki) wewnątrz firmy
  • Rozwój narzędzia SAP
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość systemu SAP
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet Office)
  • Umiejętności analityczne - definiowanie nowych raportów, koordynacja procesu raportowania
  • Dobra znajomość procesów sprzedaży, procesów logistycznych i finansowych
  • Doświadczenie we współpracy z firmami zewnętrznymi
  • Ogólna znajomość rynku sprzedaży produktów spożywczych
  • Umiejętność przekonywania i wywierania wpływu
  • Komunikatywność, elastyczność i umiejętność współpracy
  • Wysoki poziom odpowiedzialności i rzetelności
  • Mocne zorientowanie na cel i rezultaty zespołu
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów