Team leader działu księgi głównej
Bydgoszcz

Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej o stabilnej pozycji rynkowej poszukujemy doświadczonych kandydatów/kandydatek na stanowisko team leadera działu księgi głównej.

  • Posiadasz doświadczenie w pełnej księgowości i miałeś/aś okazję zarządzać zespołem?
  • Chcesz być częścią czegoś nowego i mieć realny wpływ na tworzenie i rozwój podległych procesów księgowych?

Zaaplikuj i porozmawiajmy o szczegółach oferty!

 

oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów: ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, opieka medyczna
  • dobrą atmosferę pracy
  • możliwość nauki języków obcych
  • opcję częściowej pracy zdalnej

zadania

  • przygotowywanie i zatwierdzanie zapisów księgowych
  • odpowiedzialność za sprawozdawczość statutową i korporacyjną
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (Ustawa o Rachunkowości i MSSF)
  • przygotowywanie i weryfikacja uzgodnień ksiąg pomocniczych do uzgodnień księgi głównej
  • wykonywanie czynności związanych z zamknięciem okresu księgowego
  • kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, NBP)
  • współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • przygotowywanie raportów dla klientów zewnętrznych i wewnętrznych
  • zarządzanie dokumentacją dziełu księgi głównej
  • odpowiedzialność za zgodność powierzonych obszarów z określoną polityką rachunkowości oraz innymi uregulowaniami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi
  • bieżące organizowanie i koordynowanie pracy zespołu
  • merytoryczne wsparcie pracowników – rola eksperta procesu
  • udział w projektach dotyczących poprawy efektywności procesu
  • zapewnienie odpowiedniej jakości i wydajności w zarządzanych procesach księgowych
  • wspieranie i motywowanie członków zespołu do osiągnięcia wysokich standardów i założonych celów

oczekujemy

  • minimum 3 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości (preferowane doświadczenie w firmie o profilu produkcyjnym)
  • wykształcenia wyższego, preferowane kierunkowe (ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne)
  • doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • praktycznej wiedzy z zakresu Ustawy o Rachunkowości i przepisów podatkowych
  • znajomości przepisów MSR
  • bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
  • znajomości systemów klasy ERP
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • rozwiniętych umiejętności managerskich
  • analitycznego myślenia i dobrej organizacji prac

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47